فروش فلزیاب تصویری

فروش فلزیاب تصویری

بنر فلزیاب

فروش فلزیاب تصویری با توجه به دیگر فلزیاب ها فروش بیشتری دارد. این نوع فلزیاب برای شناسایی و تصویر برداری از فلزات در زمین است.

فلزیاب تصویری یک نوع دستگاه فلزیاب پیشرفته می باشد که علاوه بر تشخیص صدای فلزات می تواند تصویر زیر زمین و فلزات را نیز نمایش دهد. با آنالیز تصویر اپراتور می تواند بفهمد که زیر زمین و داخل خاک فلز وجود دارد یا خیر و اگر فلز وجود دارد در چه ابعاد و در چه عمقی می باشد.

این نوع دستگاه به شما این امکان را می دهد که انتخاب بهتری در مورد حفاری داشته باشید و در هزینه و زمان صرفه جویی لازم را انجام دهید. فلزیاب تصویری به کمک نرم افزار ویژوالایزر زمین را اسکن کرده و توسط لپ تاپ یا تب لت تصویر گرفته شده آنالیز می شود. در این حالت اپراتور از وجود هر نوع فلز در داخل زمین با خبر می شود و طبق آن چه که می بیند می تواند حفاری کند. فروش فلزیاب تصویری توسط فلزیاب براتی انجام می شود.

فلزیاب تصویری قایلت تشخیص فلزات قدیمی را دارد. علاوه بر این ، این نوع از فلزیاب ها اتاقک ها، حفره، تونل، دفینه های پیدا نشده را نیز می تواند تشخیص دهد. تفکیک دقیق فلزات و تشخیص فلز با ارزش از بی ارزش جزو اصلی ترین و مهمترین فاکتور های این نوع فلزیاب می باشد. فلزیاب تصویری در انواع مختلف در بازار ایران به فروش می رسد، که هر کدام وظیفه خاص خود را دارند و عملکرد آنها یکی می باشد.

سیستم فلزیاب تصویری

فلزیاب های تصویری در دو نوع اسکنر لایو و معمولی می باشد. اسکنر معمولی به صورت آفلاین از لایه بندی های زمین و هر آن چه که وجود دارد تصویر برداری می کند و اپراتور می تواند در زمان مناسب آن را اسکن کرده و بررسی کند. فلزیاب تصویری لایو به صورت زنده از زمین تصویر برداری می کند و اپراتور در لحظه می تواند آنالیز انجام دهد. با استفاده از این نوع فلزیاب مشکل و یا شکی برای حفاری ندارد.

فروش فلزیاب تصویری سهم بزرگی در بازار فروش فلزیاب دارد. امروزه اکثر اپراتوران حرفه ای یک اسکنر و یا همان فلزیاب تصویری در کنار دستگاه دیگر خود دارند. جواب دهی بالای فلزیاب تصویری باعث شده است که از محبوبیت خاصی در بین کاوشگران برخوردار است.طبق نظر سنجی در بین کاوشگران و اپراتوران، فلزیاب تصویری بیشترین امتیاز را از نظر کارایی و استفاده بیشتر دارا است. برای دریافت لیست قیمت با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

بهترین فلزیاب تصویری 

توربو

یکی از بهترین فلزیاب های تصویری، فلزیابتصویری توربو 18000 می باشد. این فلزیاب قابلیت ها و کارایی های زیادی دارد که جزو پر فروش ترین فلزیاب ها در سال 2023 می باشد. فروش فلزیاب تصویری باید از امکانات زیادی برخوردار باشد، دقت بالا در تشخیص عمق این فلزیاب و تشخیص فلزات با ارزش از بی ارزش دو عامل اصلی به محبوبیت رساندن این فلزیاب می باشد. این فلزیاب دارای حساسیت بالا و حذف ذرات خاک می باشد که خود این قابلیت در خیلی از سیستم های تصویری وجود ندارد.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *