بهترین گنج یاب در ایران

بهترین گنج یاب در ایران

بنر فلزیاب

با سلام خدمت همراهان فلزیاب براتی، پیدا کردن بهترین گنج یاب در ایران شاید خریدار با چالش هایی مواجه کند. به دلیل افزایش و تنوع سیستم ها در ایران برای کسانی که قصد خرید سیستم دارند شاید کمی شک و تردید ایجاد شود. اما فلزیاب براتی با چندین سال سابقه در زمینه فروش گنج یاب در ایران این امکان را فراهم کرده است که با ارائه بهترین گنج یاب ها به خریداران مشکل آن ها را برطرف کند.

گنج یاب ها برای شناسایی فلزات با ارزش داخل زمین استفاده می شوند. گنج یاب ها در مدل های نقطه زن یا همان پالسی، ردیاب یا شعاع زن، اسکنر یا تصویری می باشند و هرکدام وظیفه مشخصی دارند. از هر نوع از گنج یاب ها برای جای مخصوص خود باید استفاده کرد. به طور مثال از سیستم ردیاب نمی شود درون جای بسته استفاده کرد. یا برای پیدا کردن دقیق نقطه حتما باید از سیستم نقطه زن استفاده کرد.

بهترین گنج یاب در ایران در انواع مختلف:

فروش گنج یاب

گنج یاب ها نوعی از فلزیاب ها می باشند که از تکنولوژِی پیشرفته تری برخوردارند. همواره سالیان سال در عصر های مختلف بشر، انسان در کوشش آن بوده تا دست آوردهای زیرزمینی خود را به وقوع بپیوندد. به کار گیری روش های مختلف و تعمل های مربوطه جهت کشف فلزات و اشیاء گرانبها یکی از معماهای هیچان انگیز انسان بوده است. در عصر حاضر با تکنولوژی های به کار رفته از جمله دستگاه های پیشرفته گنج یاب و طلایاب به شما بهترین گنج یاب در ایران ارائه می دهیم.

با استفاده از دستگاه های گنج یاب با توجه به تکنولوژی استفاده شده در آن می شود که فلزات ارزش مند داخل زمین را شناسایی کنید. شرکت فلزیاب براتی با استفاده از دانش و تجارب مهندسین شاغل در زمینه ساخت فلزیاب و گنج یاب توانسته است سیستمی را روانه بازار فروش بهترین گنج یاب در ایران کرده است. این سیستم با جدیدترین روش ساخت فلزیاب در دنیا ساخته شده است. برای دریافت قیمت و مشخصات این سیستم با شماره 09104043277 در تماس باشید.

جدیدترین گنج یاب در ایران 

دستگاه گنج یاب توربو 18000 یکی از بهترین گنج یاب ها در ایران می باشد. این سیستم از دقت بالایی برخوردار است به همین دلیل جزو بهترین ها محسوب می شود. این سیستم از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. در ادامه این سیستم را همراه با مشخصات به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد. برای دریافت اطلاعات بیشتر راجب این دستگاه یا دیگر دستگاه ها با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

مشخصات بهترین گنج یاب در ایران 

توربو

  • دقت بالا در شناسایی فلزات ارزشمند.
  • دقت بالا در شناسایی حفره های ارزشمند مانند اتاقک.
  • دقت بالا در عمق زنی دقیق.
  • حذف خطا های انسانی.
  • عمق مفید کاوش تا 15 متر.
  • حساسیت بالا.
  • قابلیت بالانس شدن خودکار با زمین.
  • ضد ضربه و ضدآب.
  • سازگار با انواع شرایط آب و هوایی.
  • قابلیت اسکن در آب.

این سیستم از امکانات بسیار دیگری برخوردار است که جهت کاوشگری بسیار مناسب بوده. این سیستم قابلیت این را دارد که بتواند در آب هم کار کند. یکی از مهم ترین ویژگی های خوب دیگر این سیستم ضد ضربه بودن آن است.

 

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *