نمایندگی فلزیاب در ایران

نمایندگی فلزیاب در ایران

نمایندگی

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. شرکت براتی نمایندگی فلزیاب در ایران می باشد.

فلزیاب براتی در اکثر شهر های کشور عزیزمان ایران به صورت حضوری و غیر حضوری در زمینه فروش فلزیاب و گنج یاب فعالیت دارد. خریداران عزیز در هر جای میهن عزیزمان که هستند می توانند حضوری و غیر حضوری خرید انجام دهند. جهت خرید فلزیاب و گنج یاب می توانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

شرکت فلزیاب براتی در حال حاضر یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه واردات فلزیاب و گنج یاب از کشور های آلمان، آمریکا، استرالیا می باشد. همچنین با استفاده از یک تیم مجرب و برترین مهندسین در زمینه فلزیاب توانسته است دستگاه هایی را وارد بازار خرید و فروش فلزیاب کرده تا هم میهنان عزیزمان برای خرید فلزیاب دچار مشکل نشوند. خرید یک فلزیاب خوب برای کسانی که برای اولین بار قصد خرید دارند کمی مشکل است.

در نمایندگی فلزیاب در ایران فروش فلزیاب های اورجینال با تست و آموزش رایگان انجام می گردد. تمامی محصولات شرکت فلزیاب براتی دارای ضمانت اصالت کالا می باشند. هنگام خرید از شرکت فلزیاب براتی خریدار عزیز می تواند با سلیقه شخصی خود دستگاه را انتخاب و تست و آزمایش کند. تمامی سیستم ها دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. همچنین هر دستگاهی درای دفترچه فارسی و فیلم های آموزشی مخصوص خود می باشد.

فلزیاب خارجی

محصولات خارجی نمایندگی فلزیاب در ایران

شرکت فلزیاب براتی نمایندگی شرکت های گرت، ماینلب استرالیا، لورنز آلمان، نوکتا ترکیه در ایران می باشد. شرکت های نام برده همواره در طراحی و تولید فلزیاب طبق خواسته های جهانی در رقابت هستند. هرکدام از این شرکت ها دارای فلزیاب های بسیاری عالی و طبق تکنولوژی روز دنیا هستند. عزیزانی که قصد خرید فلزیاب خارجی اصل همراه با اصالت کالا را دارند می توانند با شماره 09104043277 در ارتباط باشند.

سیستم هایی که مستقیما از اروپا وارد ایران می شوند سیستم های VLF می باشند. این سیستم ها از دقت بسیار بالایی برخوردارند. اما به علت طول موج پالس کوتاه عمق کاوش آن ها تا یک متر و نیم بیشتر نمی شود. نمایندگی فلزیاب در ایران این سیستم ها را مستقیما از خود شرکت خرید می کند و تحویل خریدار محترم می دهد. ما با کمترین سود فلزیاب ها را تقدیم به خریداران عزیز می کنیم.

لوگو فلزیاب

در آخر توصیه ما به خریداران محترم این است که حتما از شرکت های معتبر خرید کنید. مطمعن شوید که جا و مکان مشخصی دارند. زیرا بتوانید از گارانتی و خدمات پس از فروش سیستم بهره مند شوید. ما مفتخریم که در طی چند سال فعالیت در زمینه فروش فلزیاب و گنج یاب حتی یک مشتری ناراضی نداشته ایم. در صورت نداشتن رضایت از سیستم، می توانید سیستم خریداری شده را تعویض کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر و لیست قیمت با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *