فلزیاب تصویری ارزان

فلزیاب تصویری ارزان

بنر

با سلام خدمت همراهان فلزیاب براتی. در این مقاله راجب فلزیاب تصویری ارزان صحبت خواهیم کرد.

یکی از مهمترین ویژگی های فلزیاب وزن و ابعاد آن می باشد. یعنی هرچقدر سبک تر باشد حمل و نقل ان راحت تر است. وزن زیاد دستگاه هیچ ارتباطی با کارکرد آن ندارد. فلزیاب تصویری ارزان دارای دیسک های دارای سنسور  است که با ایجاد میدان مغناطیسی در اطراف خود فلزات داخل زمین را جست و جو می کند. هر زمانی که یک فلزی در مسیر و یا میدان مغناطیسی دستگاه قرار بگیرد دستگاه شروع به تصویر برداری میکند  و اپراتور از فلز داخل زمین مطلع می شود.

قیمت فلزیاب تصویری ارزان بر اساس تکنولوژی استفاده شده در آن بستگی دارد. انتخاب فلزیاب خوب و قیمت فلزیاب تصویری ارزان به مسائلی بستگی دارد که باید آن ها را در نظر گرفت. در وهله اول نوع کارکرد سیستم می باشد. با در نظر گرفتن محیط کار باید فلزیاب را انتخاب کرد. گاهی اوقات افرادی با آثار و علائمی در مکانی مشخص رو به رو می شوند، با در نظر گرفتن معانی آن آثار و علائم سیستم خریداری می کنند.

فلزیاب های تصویری بر اساس تکنولوژی استفاده شده در آن عمق های مختلفی را کاوش می کند. فلزیاب تصویری از عمق کاوش 5 متر شروع می شود و هر چقدر پیشرفته تر باشد عمق بیشتری را کاوش می کند. فلزیاب تصویری ارزان هم به این صورت می باشد. عمق کاوش فلزیاب تصویری ارزان 10 متر می باشد.

تصویری

در بعضی از آثار و علائم ها عمق کاوش کمتری وجود دارد. به طور مثال یک آثار هدیه ای که در آن قرار داده اند تا سه متر می باشد. در این صورت به یک فلزیاب تصویری ارزان احتیاج است. زیرا با این سیستم ها می شود تا عمق 5 متر را کاوش کرد. البته اگر سیستم دارای سنسور های بیشتر باشد عمق بیشتری را کاوش می کند. نا گفته نماند که حجم هدف در کاوش بسیار مهم می باشد. هر چقدر حجم هدف بیشتر باشد عمق بیشتری را دستگاه کاوش کند.

بعضی از آثار و علائم مشخصا عمق بیشتری دارند. حتما و صد در صد دارای هدایای بیشتر هستند. در این جور مواقع باید از سیستم تصویری استفاده کرد. قیمت فلزیاب تصویری ارزان نسبت به فلزیاب پالسی معمولا بیشتر است. از فلزیاب تصویری برای پیدا کردن حفره ها، اتاقک ها، قبر و دفینه های با ارزش استفاده می شود. البته هیچ فلزیابی نمی تواند به صورت واضح تصاویر زیر زمین را نشان دهد. بلکه به صورت سه بعدی اسکن می کند.

اسکنر

اگر در محیطی قرار گرفتید که آثار و علائم تقریبا از بین رفته است و یا آن را پیدا نمی کنید باید از سیستم شعاع زن استفاده کنید. سیستم های شعاع زن را ردیاب نیز گفته می شود. وظیفه فلزیاب تصویری ارزان متفاوت است . وظیفه اصلی این نوع از فلزیاب ها ردیابی نقطه تقریبی فلزات با ارزش دفن شده است که تا کنون پیدا نشده اند. با استفاده از این سیستم می شود محیط های بزرگ و وسیع را کوچک کرد و سپس با استفاده از فلزیاب نقطه زن نقطه اصلی را پیدا کرد.

 

 

 

همراهان همیشگی فلزیاب براتی، برای دریافت لیست قیمت و اطلاع از دیگر شاقول ها میتوانید با شماره 09104043277 در تماس باشید.

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *