فلزیاب جی پی ایکس 6000

فلزیاب جی پی ایکس 6000

gpx

با سلام خدمت همراهان گرامی. در این مقاله یکی از بهترین فلزیاب ها یعنی فلزیاب جی پی ایکس 6000 صحبت خواهیم کرد.

فلزیاب جی پی ایکس 6000 محصول شرکت ماینلب استرالیا می باشد. شرکت ماینلب استرالیا یکی از قدیمی ترین و معتبرترین شرکت های تولید کننده فلزیاب در دنیا می باشد. تمام محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد. شرکت ماینلب نمایندگی های زیادی در اکثر کشور های دنیا دارد.

اگر قصد خرید فلزیاب جی پی ایکس 6000 را دارید می توانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشد.

فناوری فلزیاب جی پی ایکس 6000

فناوری GeoSense-PI به سرعت و با دقت سیگنال‌های طلای مدفون شده در زمین را تجزیه و تحلیل می‌کند، بنابراین می‌توانید تمام قطعات طلا را به وسیله صدا یافت کنید.

فلزیاب جی پی ایکس 6000 از تکنولوژی VLF بهره مند است. تکنولوژی VLF به سیستمی گفته میشود که از فرکانس پایین برای جستجوی فلزات مدفون شده در اعماق تا یک متر استفاده میشود. تکنولوژی VLF در صدر پر تیراژترین تولیدات فلزیاب در جهان می باشد. پس اگر قصد پیدا کردن فلزات ریز مانند سکه، انگشتر، جواهرات ریز در عمق هایی تا یک متر هستید پیشنهاد میشود فلزیاب جی پی ایکس 6000 خریداری کنید. فلزیاب جی پی ایکس 6000 جزو محبوبترین فلزیاب ها بین اپراتوران است.

gpx

کارکرد آسان با فلزیاب جی پی ایکس 6000

با ویژگی‌های خودکار و رابط کاربری آسان، از همان لحظه‌ای که GPX 6000 خود را روشن می‌کنید، در یافتن طلا متخصص خواهید بود. زیرا فلزیاب جی پی ایکس 6000 از فناوری بالانس زمین خودکار به طور مداوم با تغییر شرایط خاک برخوردار است. فقط لازم است که سیستم را برای یافتن طلاهای مدفون شده روی زمین بچرخانید.

گزینه های سیم پیچ شامل یک سیم پیچ همه کاره 11 اینچی برای فضاهای تنگ و مشخص کردن قطعات ریز طلا، یک سیم پیچ 14 اینچی برای تشخیص دقیق طلا حتی در محیط های آلوده ، و یک سیم پیچ 17 اینچی برای جستجوی سریع تر مناطق و یافتن قطعات بزرگ است. کویل ها تا عمق 1 متری (3.3′) ضد آب هستند.

فلزیاب جی پی ایکس 6000 کاملا ضدآب است. کوئل های ضدآب و ضدضربه فلزیاب جی پی ایکس 6000 این سیستم را به یکی از قویترین سیستم های موجود در بازار تبدیل کرده است. همچین فلزیاب جی پی ایکس 6000 برای مناطق کوهستانی و دشوار نیز قابل استفاده است و توانایی بالایی در پیدا کردن طلاها و جواهرات دارد.

وزن آن تنها 2.1 کیلوگرم ، دارای محورهای فیبر کربنی سبک، جعبه کنترل ساده، و تکیه گاه بازویی است تا بتوانید برای مدت طولانی تری کاوش کنید و در انجام اپراتوری احساس راحتی کنید.

gpx

قیمت فلزیاب جی پی ایکس 6000 به روز می باشد. با توجه به بالا رفتن روزانه ارز، نمیشود قیمت مشخصی برای آن تعیین کرد. هنگام خرید قیمت فلزیاب جی پی ایکس 6000 به قیمت روز ارز فروخته می شود. شرکت فلزیاب براتی نمایندگی رسمی شرکت ماینلب استرالیا می باشد. فروش سیستم های شرکت ماینلب استرالیا با کمترین سود فروخته میشود.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *