قیمت پیشرفته ترین گنج یاب تصویری

قیمت پیشرفته ترین گنج یاب تصویری

فلزیاب همدان

با سلام خدمت همراهان همیشگی فلزیاب براتی. در این مقاله درباره قیمت پیشرفته ترین گنج یاب تصویری صحبت خواهیم کرد.

در بازار خرید فلزیاب و گنجیاب، قیمت فروش سیستم به نوع، مدل و کارایی آن بستگی دارد. هر فلزیاب کارایی مختص خود را دارد. بعضی سیستم ها در بازار وجود دارد که هم شعاع زنی میکند و هم نقطه زنی. سیستم هایی هم در بارار وجود دارد که تصویری هستند. منظور از تصویری به این معنا نیست که به صورت واضح تصویر زیر زمین را نشان دهد، بلکه به صورت سه بعدی تصویر برداری میکند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره فلزیاب ها میتوانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

توربو

قیمت پیشرفته ترین گنج یاب تصویری با توجه به قیمت روز ارز قیمت گذاری میشود. فلزیاب و گنج یاب تصویری از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. دستگاه های تصویری از تکنولوژی پالس های الکترومغناطیسی بهره مند هستند.

دستگاه های تصویری با فرستادن پالس های الکترومغناطیسی به زمین و تشخیص سیگنال های بازتابیده شده از زمین قادرند فلزات داخل زمین را شناسایی کنند و اپراتور را از وجود فلز آگاه میکند. فلزیاب و گنج یاب تصویری قادر است اتاقک و حفره های با ارزش را نیز شناسایی کند. در کل این نوع از فلزیاب ها برای شناسایی فلزات با ارزش و حفره های با ارزش ساخته شدند.

همانطور که گفته شد قیمت پیشرفته ترین گنج یاب تصویری به نوع آن بستگی دارد. اما کارایی آن به چه صورت است؟ فلزیاب و گنج یاب تصویری با ارسال پالس های الکترومغناطیسی به زیر سطح زمین از لایه بندی های زمین تصویر برداری میکند، سپس با دریافت فرکانس از فلز یا حفره با ارزش با یک برنامه مخصوص خود، فرکانس را تبدیل به عدد سپس به رنگ اپراتور از وجود فلز یا حفره با خبر میشود.

برای خرید یک گنج یاب تصویری مواردی را باید در نظر داشت: در وهله اول باید با در نظر گرفتن شزایط اقتصادی سیستم خریداری شود، کارایی و نوع تکنولوژی آن بسیار مهم است. چقدر عمق مفید میزند؟ تفکیک دارد یا خیر؟ با تمام این تفاسیر قیمت پیشرفته ترین گنج یاب تصویری تعیین میشود. البته مسائل و موارد دیگری هم وجود دارد که با معرفی بهترین گنج یاب تصویری به آن ها میپردازیم.

 

بهترین گنج یاب تصویری 

یکی از بهترین گنج یاب های تصویری در حال حاضر دستگاه گنج یاب تصویری توربو 20000 میباشد. این دستگاه از ویژگی های بسیار خوبی بهره مند است. این سیستم هم به صورت زنده و هم به صورت آفلاین تصویربرداری میکند. با استفاده از سیستم آفلاین این دستگاه، اپراتور میتواند تصاویر گرفته شده را ذخیره کند و در زمان مناسب آن را آنالیز کند.

با استفاده از سیستم آنلاین بهترین گنج یاب تصویری، اپراتور به صورت زنده میتواند تصویر برداری کند. قیمت پیشرفته ترین گنج یاب تصویری توربو 20000 با توجه به ارز روز قیمت گذاری میشود.

بهترین گنج یاب

مشخصات توربو 20000

  • تصوصر برداری زنده
  • تصویر برداری آفلاین
  • تفکیک دقیق
  • تشخیص فلز با ارزش
  • عمق زنی دقیق
  • تشخیص حفره های با ارزش
  • تشخیص اتاقک و قبر
  • سبک و کم حجم

 

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *