بهترین فلزیاب در بازار

بهترین فلزیاب در بازار

با سلام خدمت همراهان گرامی، در این مقاله قصد داریم بهترین فلزیاب در بازار به شما عزیزان معرفی کنیم.

جهت خرید فلزیاب میتوانید با شماره 09104043277 ( مهندس براتی ) در تماس باشید.

بنر

در بازار خرید و فروش فلزیاب، فلزیاب های زیادی وجود دارد که عملکرد خوبی دارند. اما در نهایت اپراتور است که با دستگاه کار میکند و کاوش میکند. اپراتوری بسیار مهم است. اگر بهترین سیستم دنیا را هم داشته باشیم اما نتوانیم اپراتوری کنیم هیچ سودی برای ما نخواهد داشت.

همانطور که قبلا در مقاله های قبل توضیح داده ایم هر محیطی فلزیاب مربوط به آن محیط را نیازمند است. یعنی با توجه به آثار و علائم موجود در منطقه و محیط باید فلزیاب خریداری شود.

در ادامه قصد داریم بهترین فلزیاب در بازار خدمت شما عزیزان معرفی کنیم. شرکت فلزیاب براتی وارد کننده انواع فلزیاب و گنج یاب در ایران میباشد. تمامی محصولات این شرکت دارای گارانتی و خدمات پس از فروش میباشد.

بهترین فلزیاب در بازار فلزیاب کامپکس 

اگر بخواهیم یک فلزیاب بوقی نقطه زن را به عنوان بهترین فلزیاب معرفی کنیم قطعا فلزیاب کامپکس است. این فلزیاب در بین ما بقیه فلزیاب های بوقی از ویژگی های بسیار بالاتری برخوردار است. این سیستم به عنوان یک فلزیاب که هم از نظر قیمتی مقرون به صرفه است هم از نظر کارایی قابلیت های بهتری دارد، در بازار به فروش میرسد.

جهت خرید و مشاوره با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

کامپکس

فلزیاب کامپکس از ویژگی های زیادی برخوردار است. از مهمترین ویژگی های بهترین فلزیاب در بازار یعنی فلزیاب کامپکس، میتوان به عمق زنی دقیق تا 3 متر این دستگاه اشاره کرد. کمتر دستگاه نقطه زنی وجود دارد که به صورت قطعی 3 متر دقیق را نقطه زنی کند. نا گفته نماند که تمامی سیستم های نقه زن با توجه به حجم هدف عمق آن را میتوانند مشخص کنند.

یعنی هرچقدر هدف بزرگتر باشد، سیستم توانایی شناسایی بالاتری پیدا میکند. این موضوع هم باز به نوع تکنولوژی استفاده شده در آن را دارد. اما فلزیاب کامپکس به راحتی و با دقت تا عمق 3 متر و گاهن بیشتر را کاوش میکند.

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد بهترین فلزیاب در بازار ، فلزیاب کامپکس ، تفکیک دقیق فلزات است. تفکیک طلا و فلز با ارزش از بی ارزش جزو مهمترین ویژگی های این سیستم میباشد. با وجود تفکیک، اپراتور به دلخواه خودش  فلز را کاوش میکند.

فلزیاب کامپکس از پایداری و ثابت بالایی برخوردار است. این موضوع باعث میشود که به صورت خودکار فلزات ریز و ذرات را حذف کند و برای اپراتور اختلالی ایجاد نکند.

کامپکس

 

بالانس شدن خودکار با زمین و هر شرایط آب و هوایی دیگر ویژگی منحصر به فرد بهترین فلزیاب در بازار است. اپراتوران معمولا برای بالانس کردن دستگاه با زمین دچار مشکل میشوند. اما تکنولوژی بالانس شدن خودکار با زمین این مشکل اپراتوران را برطرف کرده است.

فلزیاب کامپکس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش میباشد. همچنین خریداران محترم میتوانند به سلیقه خودشان سیستم را تست و آزمایش کنند. اگر از صحت کالا اطمینان پیدا کردند سپس مبلغ دستگاه را پرداخت میکنند.

برای خرید بهترین فلزیاب در بازار با مشاورین ما در ارتباط باشید.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *