خرید و فروش فلزیاب و طلایاب

خرید و فروش فلزیاب و طلایاب

بنر

با سلام خدمت همراهان همیشگی، جهت خرید و فروش فلزیاب و طلایاب میتوانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

شرکت فلزیاب براتی وارد کننده انواع فلزیاب در ایران میباشد. هدف اصلی شرکت فلزیاب براتی رضایت مشتری میباشد.

بسیاری از افرادی که به تازگی وارد دنیای هیجان انگیز گنج یابی و دفینه یابی شده اند، نمیدانند که به چه صورت میتوانند یک سیستم خرید کنند، و یا از نوع کارکرد سیستم ها هیچ اطلاعاتی ندارند. ما به ساده ترین روش ممکن تمام توضیحات را در اختیار خریداران عزیز قرار میدهیم تا به راحتی بتوانند سیستم مورد نظرشان را خریداری کنند.

شعاع زن دستی

در اکثر مواقع دفینه ها دارای آثار و علائم هستند. این آثار میتواند به هرشکلی باشد. باید مفهوم و منظور این آثار را بدانید تا با توجه به آن ها جا و مکان دفینه را تا حدودی پیدا کنید.  برای اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید.

در مرحله اول باید از مکانی که قصد فعالیت دارید اطمینان کامل داشته باشید. سپس جهت خرید و فروش فلزیاب و طلایاب اقدام کنید. محیطی که قرار است سیستم را در آنجا استفاده کنید باید دارای آثار و علائم و یا نشانه هایی باشد و یا دارای نسخه باشد.

هر فلزیاب و طلایابی یک وظیفه و کارایی مشخصی دارد. افرادی که قصد خرید و فروش فلزیاب و طلایاب را دارند باید با توجه به محیط سیستم خرید کنند. با توجه به آثار و علائم مشخص میشود که محیط به چه سیستمی نیاز دارد.

فلزیاب ها در انواع نقطه زن، شعاع زن و تصویری میباشند و هر نوع از فلزیاب ها، مدل های متفاوتی دارند که به صورت اختصاصی در مقاله های قبل به آن ها پرداخته ایم.

شاقول

فلزیاب شعاع زن جهت مشخص کردن محیط اصلی دفینه و یا گنجینه ها قابل استفاده هستند. از این سیستم در محیط های باز و وسیع استفاده میکنند. این نوع فلزیاب و طلایاب محبوبیت خاصی در بین اپراتوران حرفه ای دارد. یکی از قدیمیترین نوع فلزیاب ها همین فلزیاب های شعاع زن و یا ردیاب هستند.

فلزیاب نقطه زن جهت مشخص کردن نقطه اصلی دفینه یا گنجینه قابل استفاده میباشد. شما عزیزان جهت خرید و فروش فلزیاب و طلایاب میتوانید با شماره 09104043277 در ارتباط باشید. فلزیاب و طلایاب نقطه زن جزو پرفروشترین و پرکارترین نوع فلزیاب ها میباشد. به دلیل ویژگی های بالای این نوع سیستم، افراد کاوشگر ترجیح میدهند که حدالامکان همیشه یک نقطه زن داشته باشند.

کامپکس

اما فلزیاب تصویری، این نوع فلزیاب با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا به یکی از بهترین های این زمینه تبدیل شده است. این سیستم با تکنولوژی پردازش بالا تمام ناهنجاری های زیر سطح زمین را دریافت کرده و اپراتور را از وجود هر نوع فلز و حفره آگاه میکند. برای دریافت قیمت خرید و فروش فلزیاب و طلایاب میتوانید با مشاورین ما با شماره 09104043277 در تماس باشید.

سیستم فلزیاب تصویری

شرکت فلزیاب براتی با ارائه بهترین سیستم ها به خریداران محترم یکی از برترین شرکت ها در زمینه فروش فلزیاب و طلایاب میباشد. ما تمام تلاشمان را کرده ایم تا با فروش بهترین فلزیاب ها رضایت مشتری های عزیزمان را داشته باشیم.

 

جهت خرید و مشاوره و یا دریافت کاتالوگ با شماره 09104043277 در ارتباط باشید

همراهان گرامی میتوانید از طریق لینک های زیر از سایر محصولات ما دیدن نمایید.

فلزیاب بوقی 

فلزیاب تصویری

فلزیاب دستی

ردیاب و شعاع زن

اینستاگرام فلزیاب براتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *